FAQ About Get Digital Store – Premium Application

Campaign Related


၁) GET Digital Store ဆိုတာ ဘာလဲ။

GET Digital Store ဆိုတာကေတာ့ POS Machine (စက္) သို႔မဟုတ္ ဖုန္းမွတစ္ဆင့္ အသံုးျပဳရေသာ Premium Application ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ Application ေလးကို အသံုးျပဳျခင္းအားျဖင့္ ဖုန္းေငြျဖည့္ျခင္း ၊ အေ၀းေျပးကားလက္မွတ္မ်ား ၀ယ္ယူျခင္း၊ iTune, Google Playstore, Steam အစရွိေသာ Gift Card မ်ား၀ယ္ယူျခင္း၊ MyanmarNet ႏွင့္ Ananda အင္တာနက္၀န္ေဆာင္မႈမ်ား ၀ယ္ယူျခင္း အစရွိေသာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ေရာင္းခ်ႏိုင္ျပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္အျခားေသာ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို အခ်ိန္မကုန္ လူမပန္းဘဲနဲ႕ လြယ္ကူ အဆင္ေျပစြာ  ေရာင္းခ် ၊ ၀ယ္ယူႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ 


၂) Telenor operator အသံုးျပဳသူမ်ားအေနနဲ႕ GET Digital Store ရဲ႕ Premium Application ကို အသံုးျပဳရင္ ဘာခံစားခြင့္ ရွိပါသလဲ။ 

၁) Application ကို Register လုပ္ျပီးလွ်င္ ေငြ ၈၀၀ က်ပ္ ၊ 
၂) ကနဦးေငြ ၃ ေသာင္းျဖည့္သြင္းလွ်င္ ထပ္မံျပီး ေငြ ၂၀၀၀ က်ပ္ 
ကို Premium Account Wallet ထဲသို႕ ေမတၱာလက္ေဆာင္အေနနဲ႕ ျဖည့္သြင္းေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။


၃) ကနဦး ေငြပမာဏ ၃ ေသာင္းကို ဘယ္လို ေပးသြင္းရမလဲ။ 

Get Premium Wallet ထဲကို ေငြျဖည့္သြင္းႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္း ၂ ခုရွိပါတယ္။
၁) bank မွ ေငြလြႊဲျပီး ျဖည့္သြင္းျခင္း၊  
၂) MPU အသံုးျပဳျပီး ေငြျဖည့္သြင္းျခင္း တို႕ျဖစ္ပါတယ္။
(MPU ျဖင့္ ေငြျဖည့္ရန္ MPU account တြင္ Ecommerce ဖြင့္ထားရန္ လုိအပ္ပါတယ္။) (ေငြျဖည့္ျခင္းဆိုင္ရာ အေသးစိတ္ အခ်က္မ်ားကို ” ေငြျဖည့္ျခင္းဆိုင္ရာ အခ်က္မ်ား “ ေခါင္းစဥ္ေအာက္ရွိ ေမးခြန္းနံပါတ္ ၆ မွ ၁၀ အေမးအေျဖမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။)


၄) Get Digital Store မွ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ေရာင္းခ်ျပီး ဘာအက်ိဳးအျမတ္မ်ား ရရွိနုိင္မလဲ။

Get Digital Store မွ ေန႕စဥ္လူမႈဘ၀တြင္ လုိအပ္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ေရာင္းခ်ျပီး ၀န္ေဆာင္မႈအလုိက္ အက်ိုးခံစားခြင့္ ရာခိုင္ႏႈန္းမ်ား ရရွိနိုင္ပါတယ္။ အေသးစိတ္ အခ်က္အလက္မ်ား သိရွိလိုပါက GET Digital Store ရဲ႕ Facebook (သို႕) Customer Service Number – 09952000200 သို႕ ဆက္သြယ္ေမးျမန္း စံုစမ္းႏိုင္ပါတယ္။ 

General FAQ About GET Digital Store Application and Services

၁) Get Digital Store ၏ Premium Application ကို အသံုးျပဳရန္၊ register ျပဳလုပ္ရန္ ဘာလိုအပ္ပါသလဲ။

Active ျဖစ္ေနေသာ ဖုန္းနံပါတ္ နဲ႕ ဖုန္းအမ်ိဳးအစား (Android Version:5) (IOS version:5) နဲ႕ အထက္ လို္အပ္ပါတယ္။


၂) GET Digital Store တြင္ ရရွိနိုင္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးေလာက္ရွိပါသလဲ။ ဘာေတြလဲ။

GET Digital Store တြင္ (ယခုလတ္တေလာ) ရရွိနိုင္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားမွာ
၁. အေ၀းေျပးဘတ္စ္ကားလက္မွတ္ ၀ယ္ယူျခင္း။
၂. ဖုန္းေငြျဖည့္ျခင္း။
၃. Gift Card ၀န္ေဆာင္မွဳေရာင္းခ်ျခင္း။
၄. Data Plan အင္တာနက္၀န္ေဆာင္မွဳ၀ယ္ယူျခင္းမ်ား (Myanmar Net & Ananda) ။
၅. Dedaa Box ၀န္ေဆာင္မွဳေရာင္းခ်ျခင္း ႏွင့္
အျခား၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကိုေရာင္းခ်နိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

ေငြျဖည့္ျခင္းဆိုင္ရာ အခ်က္မ်ား

၃) My Wallet ဆိုတာဘာလဲ။

My Wallet ဆိုတာကေတာ့ GET Premium အေကာင့္ထဲတြင္ရွိေသာ ေငြပမာဏကို ေဖာ္ျပထားေသာ အရာျဖစ္ပါတယ္။ ၀န္ေဆာင္မႈတစ္ခုခုကို အသံုးျပဳျပီးတိုင္း ပင္မစာမ်က္ႏွာ (Home) ကို ျပန္ထြက္ေပးျခင္းအားျဖင့္ မိမိအေကာင့္ရွိ လက္က်န္ေငြပမာဏအား update လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။


၄) Wallet Top Up ဆိုတာဘာလဲ။

Wallet Top Up ဆိုတာ မိမိရဲ႕ Premium အေကာင့္ထဲကို ေငြျဖည့္ရန္ နည္းလမ္းမ်ားကို ၾကည့္ရႈနုိင္ေသာ ၊ ေငြျဖည့္ႏုိင္ေသာ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။ 


၅) Get Premium Wallet ထဲကို ေငြျဖည့္လွ်င္ ဘယ္ေလာက္ပမာဏ ျဖည့္လို႕ရပါသလဲ။

Get Premium Application Wallet ထဲသို႕ ေငြျဖည့္ဖို႕အတြက္ တစ္ၾကိမ္ျဖည့္လွ်င္ ဖုန္းနဲ႕ အသံုးျပဳသူမ်ားအတြက္ ပမာဏ ၃ ေသာင္း ၊ POS စက္နဲ႕ အသံုးျပဳသူမ်ားအတြက္ အနည္းဆံုး ပမာဏ ၅ ေသာင္း ျဖည့္သြင္းဖို႕ လို္အပ္ပါတယ္။

၆) ဘဏ္မွ ေငြလႊဲလွ်င္ မည္သည့္ဘဏ္မ်ားကို အသံုးျပဳႏိုင္ပါသလဲ။

လတ္တေလာတြင္ ဘဏ္ (၅) ခုနဲ႕ ခ်ိတ္ဆက္ထားပါတယ္။ ၎ဘဏ္မ်ားကေတာ့ 
၁. ကေမၻာဇဘဏ္ ၊ ၂. ဧရာ၀တီဘဏ္ ၊ ၃. CB ဘဏ္ ၊ ၄. ရိုးမဘဏ္ ႏွင့္ ၅. AGD ဘဏ္တို႕ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။


၇) Bank နဲ႕ဘယ္လို ေငြျဖည့္ရမလဲ။

Bank နဲ႕ ေငြျဖည့္ရာမွာ ဘဏ္သို႕ လူကိုယ္တိုင္ သြား၍ေသာ္လည္းေကာင္း၊ mobile banking အသံုးျပဳျပီး လည္းေကာင္း GET All Myanmar ကုမၸဏီ ဘဏ္အေကာင့္ထဲသို႕ ေငြလႊဲေပးရပါမယ္။ ျပီးလွ်င္ မိမိေငြလႊဲထားေသာ ဘဏ္စာရင္းျဖတ္ပိုင္း (သို႕) mobile banking ဆိုလွ်င္လည္း လႊဲထားေသာ screenshot ကို သက္ဆိုင္ရာ viber group (09251200700)ထဲသို႕ ပို႕ေပးပါ။ ျပီးလွ်င္ ၂၄ နာရီအတြင္း မိမိအေကာင့္ထဲသို႕ ေငြျဖည့္သြင္းေပးပါမယ္။ ေငြလႊဲရာတြင္ ဘဏ္စလစ္ႏွင့္ Mobile Banking Slip မ်ားတြင္ Premium Account Register လုပ္ထားေသာ ဖုန္းနံပါတ္ ႏွင့္ နာမည္ကို ထည့္သြင္းေဖာ္ျပေပးရပါမယ္။ 


၈) ေငြလႊဲေပးရမယ့္ GET ရဲ႕ ဘဏ္အေကာင့္နံပါတ္ကို သိခ်င္ပါတယ္။

GET Premium Application ၏ Menu ေအာက္တြင္ရွိေသာ WALLET (သို႕) ပင္မစာမ်က္္နွာ (Home Page) ရွိ MY WALLET ကို ႏွိပ္ပါ။ Top Up Balance ဆိုေသာ ခလုတ္ကိုေတြ႕ရပါမယ္။ ၎ခလုတ္ကိုႏွိပ္ၿပီး Bank Transfer ကိုေရြးလိုက္လွ်င္ ေဖာ္ျပထားသည့္ ခ်ိိတ္ဆက္ထားေသာ ဘဏ္မ်ားထဲမွ မိမိ အဆင္ေျပေသာ ဘဏ္ကို  ေရြးခ်ယ္လုိက္လွ်င္ GET  ၏ သက္ဆိုင္ရာ ဘဏ္အေကာင့္မ်ားရဲ႕ (ဘဏ္အေကာင့္အပါအ၀င္) အခ်က္အလက္မ်ားကို ရရွိနုိင္ပါတယ္။ 


၉) MPU နဲ႕ ေငြျဖည့္နည္းေလးသိခ်င္ပါတယ္။

GET Premium Application ၏ Menu ေအာက္တြင္ရွိေသာ WALLET (သို႕) ပင္မစာမ်က္္နွာ (Home Page) ရွိ MY WALLET ကို ႏွိပ္ပါ။ Top Up Balance ဆိုေသာ ခလုတ္ကိုေတြ႕ရပါမယ္။ ၎ခလုတ္ကို ႏွိပ္လိုက္ရင္ ေငြလႊဲရန္ ေရြးခ်ယ္စရာ နည္းလမ္းမ်ားကို ေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ MPU Transfer ကို ေရြးလိုက္ျပီးလွ်င္ ျဖည့္သြင္းရမည့္ နည္းလမ္းအဆင့္ဆင့္ အတိုင္း ေဆာင္ရြက္ျပီး ေငြျဖည့္သြင္းႏိုင္ပါတယ္။ 


၁၀) MPU နဲ႕ေငြျဖည့္ျပီးလွ်င္ ေငြ၀င္မ၀င္ ဘယ္လိုသိရမလဲ။

MPU နဲ႕ ေငြျဖည့္ျခင္း ေအာင္ျမင္လွ်င္ လူၾကီးမင္းျဖည့္သြင္းေသာ ေငြပမာဏအလိုက္ Premium Account ၏ Wallet ထဲရွိ ေငြပမာဏ တိုးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ အခ်ိန္အားျဖင့္ ေငြျဖည့္ျခင္း ေအာင္ျမင္တာနဲ႕တစ္ျပိဳင္နက္ wallet ထဲမွာ ေငြလက္ခံရရွိမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ပိုျပီး ျမန္ဆန္တဲ့ နည္းလမး္ ျဖစ္ပါတယ္။ 
(MPU နဲ႕ေငြျဖည့္ဖို႕အတြက္ MPU မွာ E-commerce account ဖြင့္ထားဖို႕ေတာ့ လိုအပ္ပါတယ္။)

Application Menu ရွိ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ား

၁၁) Menu ဆိုတာဘာလဲ၊ application ရဲ႕ ဘယ္ေနရာမွာ ရွိလဲ။

Menu ဆိုတာကေတာ့ Application တစ္ခုလံုးတြင္ ပါ၀င္ေသာ အဓိကလုပ္ေဆာင္မႈမ်ား အားလံုးကို ေဖာ္ျပထားေသာ  ေနရာျဖစ္ပါတယ္။ Application ရဲ႕ ဘယ္ဘက္ အေပၚဆံုးေထာင့္မွာ Menu Bar (အျခစ္ကေလးသံုးျခစ္) ကို ေတြ႕ႏိုင္ပါတယ္။


၁၂) Menu မွာ ဘာေတြပါလဲ။

Menu ေအာက္တြင္ ပင္မစာမ်က္ႏွာ (HOME) ၊ အေကာင့္စာရင္း (WALLET) ၊ ေငြအ၀င္အထြက္စာရင္း (WALLET HISTORY) ၊ အေရာင္းစာရင္း (TRANSACTION HISTORY) ၊ Premium အေကာင့္ပိုင္ရွင္၏ အခ်က္အလက္မ်ား (USER PROFILE) ၊ ေန႕စဥ္ (သို႕) ရက္အလုိက္ အေရာင္းစာရင္းမ်ားကို report ထုတ္ႏိုင္ရန္ (EXPORT SALE REPORT) ၊ ႏွင့္ အေရာင္းစာရင္း အခ်ဳပ္ကို ထုတ္ယူႏိုင္ေသာ (SUMMARY REPORT) ၊ ျမန္မာဘာသာႏွင့္ အဂၤလိပ္ဘာသာေျပာင္းရန္ (SETTING) စသည္တိုိ႕ကို ေတြ႕ျမင္ႏိုင္မွာပါ။


၁၃) Premium Application မွ ထြက္ခ်င္လွ်င္ ဘယ္လို ျပဳလုပ္ရမလဲ။

Menu ကိုႏွိပ္လိုက္လွ်င္ေပၚလာေသာ အခ်က္အလက္မ်ား၏ ေအာက္တြင္ “LOGOUT” ဆိုေသာ ခလုတ္ေလးပါရွိပါတယ္။ ထိုခလုတ္ေလးကို ႏွိပ္ျပီး Application ထဲမွ ထြက္ႏိုင္ပါတယ္။ 


၁၄) အသံုးျပဳရင္း တစ္စံုတစ္ရာ ေမးျမန္းရန္ (သို႕) အခက္အခဲမ်ား ရွိလာရင္ ဘယ္ကုိ ဆက္သြယ္လိုိ႕ရမလဲ။

Menu ကိုႏွိပ္ျပီးလွ်င္ ေပၚလာေသာ အခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ “LOGOUT” ဆိုေသာ ခလုတ္မ်ား အားလံုး၏ ေအာက္ဆံုးတြင္ “24 HOURS CUSTOMER SUPPORT” ဆိုေသာ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ CALL ခလုတ္ေလးကို ဖုန္းပံုစံေလးနဲ႕ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ ၎ခလုတ္ေလးကို ႏွိပ္လိုက္လွ်င္ ၂၄ နာရီ ၀န္ေဆာင္မႈေပးေနေသာ GET Digital Store ၏ Customer Service သို႕ ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္။ (Hotline Ph Number – 09952000200)


၁၅) Menu ေအာက္မွာရွိတဲ့ WALLET နဲ႕ ပင္မစာမ်က္ႏွာ (Home Page) မွာ ရွိတဲ့ MY WALLET နဲ႕က အတူတူပဲလား။

Menu ေအာက္မွာရွိတဲ့ WALLET နဲ႕ ပင္မစာမ်က္ႏွာ (Home Page) မွာရွိတဲ့ MY WALLET နဲ႕က အတူတူပါပဲ။ အဆင္ေျပတဲ့ တစ္ခုကိုေရြးခ်ယ္ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။ 

Wallet History (ေငြအ၀င္အထြက္စာရင္းမ်ား)

၁၆) အေကာင့္ထဲက ေငြ အ၀င္အထြက္ စာရင္းေတြကို ဘယ္မွာ ၾကည့္လုိ႕ရလဲ။

Menu ေအာက္ရွိ WALLET HISTORY ကိုေရြးပါ။ ျပီးလွ်င္ ေငြအ၀င္အထြက္စာရင္းမ်ားကို အစဥ္လိုက္ ေဖာ္ျပထားတာကို ေတြ႕ရပါမယ္။ မိမိသိလုိေသာ စာရင္းကို ႏွိပ္ျပီးလွ်င္ အေသးစိတ္အခ်က္အလက္ကို ၾကည့္ရွဴႏိုင္ပါတယ္။ 
MENU >> WALLET HISTORY >> Information Details
ပင္မစာမ်က္ႏွာ (Home Page) ရွိ MY WALLET ကိုေရြးပါ။ ျပီးလွ်င္ မိမိအေကာင့္ထဲရွိ လက္က်န္ေငြပမာဏကို  ေဖာ္ျပေနေသာ (MY BALANCE AMOUNT) ၊ ၏ေအာက္တြင္ အေကာင့္ထဲသို႕ ေငြျဖည့္ရန္အတြက္ (TOP UP BALANCE) ၊ ေငြအ၀င္အထြက္စာရင္းမ်ားကို ၾကည့္ရႈႏိုင္ေသာ (WALLET HISTORY) ကိုေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ထို WALLET HISTORY ကို ႏွိပ္ျပီးလွ်င္ေငြအ၀င္အထြက္စာရင္းမ်ားကို အစဥ္လိုက္ ေဖာ္ျပထားတာကို ေတြ႕ရပါမယ္။ မိမိသိလုိေသာ စာရင္းကို ႏွိပ္ျပီးလွ်င္ အေသးစိတ္အခ်က္အလက္ကို ၾကည့္ရွဴႏိုင္ပါတယ္။ 
HOME >> MYWALLET >> WALLET HISTORY >> Information Details

Transaction History (အေရာင္းစာရင္း အ၀င္အထြက္မ်ား)

၁၇) Application တြင္ မိမိ ျပဳလုပ္ထားတဲ့ အေရာင္းစာရင္းေတြကို ဘယ္လိုၾကည့္ရမလဲ။

Application ၏ Menu တြင္ Transaction History ဆိုေသာ ေခါင္းစဥ္ကို ႏွိပ္ပါ။ ျပီးလွ်င္ မိမိ သိလိုတဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈ (ဥပမာ – Bus Ticket ၊ TopUp စသျဖင့္) ကို ေရြးခ်ယ္ျပီး မိမိ လုပ္ေဆာင္ထားခဲ့ေသာ သက္ဆိုင္ရာ အေရာင္းစာရင္းမ်ားကို အေသးစိတ္ၾကည့္ရွႈႏိုင္ပါတယ္။

Available Services (ေရာင္းခ်ႏိုင္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား)
၁) Bus Ticket (အေ၀းေျပး ဘတ္စ္ကားလက္မွတ္ ေရာင္းခ်ျခင္း)
 

၁၈) Premium Application ႏွင့္ အေ၀းေျပးကားလက္မွတ္၀ယ္လွ်င္ ၀ယ္ယူနိုင္ေသာ ယာဥ္လိုင္းေပါင္း ဘယ္ေလာက္ရွိပါသလဲ။ 

Premium Application ႏွင့္ အေ၀းေျပးကားလက္မွတ္၀ယ္လွ်င္ ျမန္မာနိုင္ငံရွိ ၿမိဳ႕ေပါင္း ၁၅၀ ေက်ာ္သို႔သြားနိုင္ေသာ ယာဥ္လိုင္း ၃၂ လိုင္းႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္၀ယ္ယူနိုင္ပါတယ္။

၁၉) Bus Ticket ၀ယ္ယူတဲ့အခါ ထိုင္ခံုေနရာကို ဘယ္လိုေရြးခ်ယ္၀ယ္ယူႏိုင္သလဲ။

Bus Ticket ၀ယ္ယူရာတြင္ မိမိသြားေရာက္လိုေသာ ယာဥ္လိုင္းနဲ႕ခရီးစဥ္ကို ေရြးခ်ယ္ျပီးလွ်င္ ထိုင္ခံုေနရာေရြးခ်ယ္ရန္ ေတြ႕ရပါမယ္။ ထိုင္ခံုေနရာေရြးလွ်င္ ၀ယ္ယူလို႕မရေတာ့တဲ့ ေနရာမ်ားကို ေသာ့ပိတ္ထားေသာ (Locked) ပံုစံေလးမ်ားအျဖစ္ ျမင္ေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ထို Locked ျဖစ္ေနေသာ ေနရာမ်ားမွလြဲ၍ က်န္ေနရာမ်ားမွ မိမိ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ ေနရာကို ေရြးခ်ယ္၀ယ္ယူနိုင္ပါသည္။


၂၀) Premium Applicaton ျဖင့္ Bus Ticket ၀ယ္ယူရာမွာ မရရွိနိုင္တဲ့ ျမိဳ႕မ်ား ရွိပါသလား။

လတ္တေလာတြင္ ေခ်ာင္းသာ ၊ ေငြေဆာင္ နဲ႕ ဧရာ၀တီတိုင္းအတြင္းရွိ ၿမိဳ႕မ်ား၏ခရီးစဥ္ လက္မွတ္မ်ားကိုေတာ့ ၀ယ္ယူလို႕မရႏိုင္ေသးပါဘူး။

၂၁) GET Digital Store ရဲ႕ Premium Application ကို အသံုးျပဳျပီး အေ၀းေျပးကားလက္မွတ္ေတြ ၀ယ္ယူတဲ့အခါ ဘာေတြ ပိုထူးျခားမလဲ။ 

Get Premium Application နဲ႕ ခရီးသြားကားလက္မွတ္ေတြ ၀ယ္ယူတဲ့အခါမွာ မိမိစီးနင္းလိုတဲ့ ယာဥ္ေၾကာင္းလိုင္း အမ်ိဳးအစား၊ လက္မွတ္ အမ်ိဳးအစား၊ ထြက္ခြာလိုတဲ့အခ်ိန္ေတြ ေရြးခ်ယ္၀ယ္ယူႏိုင္တာသာမက ခံုေနရာမ်ားကိုလည္း မိမိ၀ယ္ယူတဲ့အခ်ိန္နဲ႕ တစ္ေျပးညီ ေရြးခ်ယ္၀ယ္ယူႏိုင္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္္ ပိုမိုလြယ္ကူလွ်င္ျမန္ၿပီး စိတ္ေက်နပ္မႈ ရရွိေစႏို္င္ပါတယ္။

၂၂) GET Digital Store မွ၀ယ္ယူထားေသာကားလက္မွတ္မ်ားကို ေငြျပန္အမ္းပါသလား။ အခ်ိန္ေျပာင္းလို႔ရပါသလား။

GET Digital Store မွ ဝယ္ယူထားေသာ ကားလက္မွတ္မ်ားအတြက္ ေငြျပန္မအမ္းပါ။ အေၾကာင္း တစ္စံုတစ္ရာေၾကာင့္ အခ်ိန္ ( သို႔ ) ေန႔ရက္ ေျပာင္းလိုပါက ကားလက္္မွတ္ တြင္ပါေသာ ဖုန္းနံပါတ္ ( သို႔ ) 09760373070 ဖုန္းမ်ားသို႔ ဆက္သြယ္ျပီး အကူညီရယူႏိုင္ပါတယ္။ မိမိသေဘာျဖင္႔ ကားဂိတ္ထံ သို႔ တိုက္ရိုက္ ဆက္သြယ္ျပီး Cancel လုပ္ျခင္း ၊ အခ်ိန္ ( သုိ႔ ) ေန႔ရက္ေျပာင္းလဲျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လို႕ မရပါ။ 

၂) Mobile Top Up (ဖုန္းေငြျဖည့္ကဒ္ ေရာင္းခ်ျခင္း)

၂၃) GET Premium Application နဲ႕ ဖုန္းေငြျဖည့္ရင္ ဖုန္းေအာ္ပေရတာ ဘယ္ႏွစ္မ်ိဳးအတြက္ ရရွိနိုင္မလဲ။

GET Premium Application နဲ႕ ဖုန္းေငြျဖည့္ရာတြင္ ဖုန္းေအာ္ပေရာတာမ်ားျဖစ္ေသာ MPT, Ooredoo, Telenor, Mectel ႏွင့္ MyTel အမ်ိဳးအစားအားလံုး အတြက္ ရရွိႏိုင္ပါတယ္။
 

၂၄) GET Premium Application မွာ ဘယ္လိုမ်ိဳး ဖုနး္ေငြျဖည့္ရမလဲ။

GET Premium Application နဲ႕ ဖုန္းေငြျဖည့္ရာတြင္ အမ်ိဳးအစား ၂ မ်ိဳးရွိပါတယ္။
၁. PIN နံပါတ္ျဖင့္ ေငြျဖည့္ျခင္း (SOFT PIN) ၊ နဲ႕
၂. E-Load ျဖင့္ ေငြျဖည့္ျခင္း တို႕ ျဖစ္ပါတယ္။

၂၅) PIN နံပါတ္နဲ႕ ေငြျဖည့္တာ နဲ႕ E-Load နဲ႕ ေငြျဖည့္တာ ဘယ္လိုမ်ိဳးကြာျခားလဲ။

PIN နံပါတ္နဲ႕ ေငြျဖည့္တယ္ ဆိုတာကေတာ့ ဖုန္းကဒ္နဲ႕ ေငြျဖည့္သလိုပဲ pin နံပါတ္ေလးေတြ ရိုက္ထည့္ျပီး ေငြျဖည့္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ (ေငြျဖည့္ pin နံပါတ္ကို Premium Application မွ ေရာင္းခ်ခ်ိန္တြင္ ရရွိနုိင္ပါသည္။)
E-Load နဲ႕ ေငြျဖည့္တယ္ ဆိုတာကေတာ့ ဘယ္နံပါတ္မွ ရိုက္ထည့္စရာမလိုဘဲ ဖုန္းေဘလ္ ျဖည့္ခ်င္တဲ့ ဖုန္းထဲကို ျဖည့္လိုတဲ့ ဖုန္းေငြပမာဏကို တိုက္ရုိက္ ျဖည့္ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ (ဖုန္းေဘလ္ေရာက္ရွိသြားေသာဖုန္းနံပါတ္ေလးကို Premium Application မွ ေရာင္းေပးျပီးေသာ အခါတြင္ ေတြ႕ရွိႏိုင္ပါတယ္။)

၂၆) Get Digital Store ရဲ႕ Premium Application နဲ႕ ေငြျဖည့္ရင္ Operator ေတြက ေပးတဲ့ ခံစားခြင့္ေတြေရာ ရမွာလား။

Get Digital Store ရဲ႕ Premium Application နဲ႕ ေငြျဖည့္ရင္ Operator ေတြက ေပးတဲ့အတိုင္းပဲ အပိုလက္ေဆာင္ေတြ ရရွိနိုင္ပါတယ္။ 

၂၇) ဖုန္းေဘလ္ထည့္ၿပီးေဘလ္မ၀င္ရင္ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ။

ဖုန္းေဘလ္ထည့္ၿပီးေဘလ္မ၀င္ခဲ့ပါက Transaction History ထဲရွိ Mobile Top Up ထဲတြင္၀င္စစ္ေပးပါ။ Voided / Rejected/ Pending ျဖစ္ေနပါက သံုးစြဲသူနံပါတ္ထဲသို႕ ေဘလ္မ၀င္သလို Premium Wallet ထဲကလည္းေငြမျဖတ္္ပါဘူး၊  ေနာက္တစ္ႀကိမ္ေဘလ္ထပ္ထည့္  ေပးရပါမယ္။ အကယ္၍ Approved ျဖစ္ၿပီးေဘလ္မ၀င္ပါက GET Digital Store ၏ Customer Service နံပါတ္ ျဖစ္ေသာ (09952000200) သို႕ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းနိုင္ပါတယ္။ 

၃) Gift Card (အြန္လိုင္း ေငြျဖည့္ကဒ္မ်ား)

၂၈) Gift Card ၀န္ေဆာင္မွဳေရာင္းခ်ျခင္းဆိုတာဘာလဲ။ ဘာေတြေရာင္းလို႔ရလဲ။

Gift Card ၀န္ေဆာင္မွဳေရာင္းခ်ျခင္းဆိုတာ – 
Viber Out Call (နိုင္ငံျခားသို႔ အင္တာနက္မလိုဘဲဖုန္းေခၚဆိုနိုင္ရန္ မိမိဖုန္းနံပါတ္ထဲသို႔ Dollar ျဖည့္သြင္းျခင္း)
Stream Wallet Card (Dota 2, PUBG ႏွင့္အစရွိေသာ Online Game မ်ားေဆာ့ရာတြင္ Gem ၀ယ္ျခင္းႏွင့္ အျခားေသာ items မ်ား၀ယ္ယူနိုင္ရန္ မိမိအေကာင့္ထဲသို႔ Dollar ျဖည့္သြင္းျခင္း) ၊ 
Google Play Store Card (Google Play Store တြင္ Payment သြင္းၿပီး၀ယ္ယူရေသာ Application, Books, Movies & Songs မ်ားကို၀ယ္ယူရန္ မိမိအေကာင့္ထဲသို႔ Dollar ျဖည့္သြင္းျခင္း)
iTune Card (iTune & Apple Store တြင္ Payment သြင္းၿပီး၀ယ္ယူရေသာ Application, Books, Movies & Songs မ်ားကို၀ယ္ယူရန္ မိမိအေကာင့္ထဲသို႔ Dollar ျဖည့္သြင္းျခင္း) 
အစရွိေသာ အင္တာနက္ game နဲ႕ application မ်ားအတြက္ ေငြျဖည့္ကဒ္မ်ား ၀ယ္ယူႏိုင္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ 

၄) Data Plan (အင္တာနက္ ၀န္ေဆာင္မႈ ေငြျဖည့္ကဒ္မ်ား – Myanmar Net ၊ Ananda Top Up)

၂၉) အင္တာနက္၀န္ေဆာင္မွဳေရာင္းခ်ျခင္းမွာဘာေတြရလဲ။

Myanmar Net & Ananda အင္တာနက္ Package မ်ားကို၀ယ္ယူနိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ Myanmar Net & Ananda အင္တာနက္ Package မ်ားကို၀ယ္ယူလိုက္ပါက ဖုန္းေငြျဖည့္ကဒ္ကဲ့သို႔ရရွိလာေသာ Code နံပါတ္မ်ားကို မိမိအေကာင့္ထဲတြင္ ရိုက္ထည့္ၿပီးျဖည့္နိုင္ပါတယ္။

၅) Dedaa Box (အြန္လိုင္း ပညာေရး ၀န္ေဆာင္မႈ)

၃၀) Dedaa Box ၀န္ေဆာင္မွဳဆိုတာဘာလဲ။

Dedaa Box ဆိုတာ ျမန္မာနိုင္ငံရွိ Online ပညာသင္ၾကားေရး website တစ္ခုပဲျဖစ္ပါတယ္။  DedaaBox app ကေနျမန္မာႏိုင္ငံသားအားလံုးအတြက္ Management ပညာရပ္မ်ား၊ ဘာသာစကားမ်ား၊ အဂၤလိပ္စာ ဗဟုသုတမ်ားကို မိုဘိုင္းလ္ဖုန္းကေနလြယ္ကူစြာသင္ယူႏိုင္ပါတယ္။ Package မ်ားကေတာ့ တစ္လအတြက္ 3000 က်ပ္ႏွင့္ သံုးလအတြက္ 7000 က်ပ္က်သင့္မွာျဖစ္ပါတယ္။ 3000 က်ပ္တန္ Package ေရာင္းခ်လွ်င္ Agent မွ Commission 500 က်ပ္ရရွိမွာျဖစ္ၿပီး 7000 က်ပ္တန္ Package ေရာင္းခ်ပါက Commission 1000 က်ပ္ရရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။